U svrhu ispravnog rada i poboljšanja vašega iskustva ove web stranice koriste kolačiće (cookies).
Korištenje istih, bez mogućnosti pohranjivanja kolačića na Vaš uređaj, može rezultirati pogrešnim prikazom podataka i/ili neispravnim radom web stranica. Većina preglednika svojim predefiniranim postavkama omogućava pohranjivanje kolačića, pa je za normalan rad dovoljno pritisnuti gumb "Slažem se", čime prihvaćate uvjeta korištenja kolačića na ovim web stranicama.
Ukoliko to ne želite, možete pohranjivanje kolačića isključiti u svojem pregledniku na način opisan ovdje, ili možete odustati od daljnjeg korištenje ovih web stranica.
HPD LIPA SESVETE od 1952

Novosti i aktivnosti

Himalaja - 3 ...

07. 10. 2012

I dalje u KTM-u. Ovo pišem uz doručak. Naručili smo taxi koji će nas pokupiti za otprilike pola sata. Vozi nas na aerodrom da okušamo treču sreću s letom za Luklu.
Jučer nam je malo nedostajalo da uzletimo. Kada kažem malo mislim na još samo jedan sat lijepog vremena. Prema svim informacijama koje smo dobili, za koji sat bi trebali biti u Lukli.Tamo ćemo pronaći dvojicu nosača koji će nam nositi 50 kg opreme narednih 15-ak dana. Nismo ništa posebno radili ovih dana. Večinom smo odmarali i lutali ulicama Thamela.Imao sam imao problema s probavom. Čini mi se da mi je jutros poprilično bolje. Bolje da me sada u gradu ulovilo nego gore u planinama.Hrvoje je dobro. Danas samo toliko jer žurimo na avion. Slijedeće bi se trebali javiti za dva dana.Pozdrav Mario

Himalaja - 2

04. 10. 2012

... javljanje Marija Solde.
Kathmandu, 4. listopada
Jutros smo u 06:30 bili na aerodromu u nadi da ćemo odletjeti za Luklu i napokon krenuti u planine.
Ako se pitate zašto u nadi, to je zbog toga što je aerodrom u Lukli zatvoren vec 5 dana zbog lošeg vremena. Uglavnom kiše.
Po vremenskim prognozama vrijeme će i dalje biti nepovoljno. Slijedećih 10 dana samo kiša.
Aerodrom u Lukli je na visini 2860 m, ima vrlo kratku i strmu pistu za slijetanje i po ovakvom vremenu to bi bilo ravno samoubojstvu.
Postoje još dvije mogućnost kako doći do Lukle. Jedna je ići pješice četiri dana, a druga je helikopterom.
Ova prva opcija i nije tako loša kad bi imali dovoljno vremena. Ova druga je još bolja, ali i košta. E to nam je sada popriličan, gotovo neriješiv problem. Sutra moramo odlučiti što ćemo. Dani prolaze a mi smo još zarobljeni u Kathmanduu na 31C.

Kathmandu je grad koji vizualno izgleda katastrofalno. Kao da je iz postnuklearnog doba. Sve građevine se raspadaju, ulice su pune smeća, nema nikakve infrastrukture, pun je prašine. Maska na licu je sasvim normalna stvar. A vožnju više neću niti pokušavati opisati, jer je to nemoguće. Na mnogo mjesta zaudara na tjelesne izlučevine, ljudi spavaju po pločnicima, psi isto tako a krave hodaju okolo kao da su na kakvim pašnjacima, a ne među tom kaotičnom masom. Ali u tom cijelom kaosu nema negativne energije. Nema ljutnje, nema svađe. Samo osmjeh. Osmjehni se i svi problemi, ako ih je i bilo su riješeni u tom trenutku. Sve prolazi na osmjeh. Svi prose, taxi je jeftin. Cjenkanjem cijenu nekog komada opreme možeš spustiti i do 50%. Čudan grad. Sva hrana je intenzivnijeg okusa i mirisa. Meni su posebno fini njihovi umaci. Turistima se ne preporuča nikakvo eksperimentiranje s hranom jer bi moglo doći do neželjenih problema. Ja sam danas probao nešto ćemu sam zaboravio ime i, na svu sreću, bio sam svega 5 minuta od hotela....
Večeras moramo odlučiti kako ćemo dalje. Nismo ovako planirali ali protiv prirode ne možemo.

Himalaja - 1.izvješće

04. 10. 2012
Dečki su sretno stigli u Kathmandu. No, problemi su s kišom – avioni za Luklu ne lete zbog lošeg vremena! I neće još barem tjedan dana! Rezervni plan je: sutra (večeras po našem vremenu) odlaze busom do mjesta Phalpa od kojeg do Lukle ima dva dana pješačenja. Odmor u Lukli, dalje do Namche Baazara – aklimatizacija,  pa prema cilju ... do tada će se i vrijeme popraviti!!! Moral je na visini; problema nema! I neće ih biti! (ZB)
foto: M.Soldo

Himalaja

20. 09. 2012
1. listopada naša dva člana Mario Soldo i Hrvoje Andabak odlaze na dugo planiranu i pripremanu ekspediciju: Lobuche East (6119 mnv), u masivu Himalaje u Nepalu.Kako ćemo dobivati informacije iz 7.500 km udaljenog Nepala, tako ćemo ih objavljivati ovdje na našoj web-stranici. Na putu će biti 32 dana! Sada, u prilogu, donosimo intervju koji su dali portalu www.sesvete.hr . Želimo im sretan put, lijepo vrijeme i nadasve zdravlje da ostvare svoj nimalo laki cilj - na Lobuche East Hrvati se još nisu popeli!

Izlet u Samoborsko gorje

16. 10. 2012
Dragi planinari, pozivamo vas na jednodnevni izlet u Samoborsko gorje!
Za zadnji vikend u listopadu vodimo vas na Okić, mjesto gdje je Dragojla izvela prvi alpinistički uspon u Hrvatskoj.  Mi se nećemo penjati po stijenama nego ćemo lagano šetati po okolnim brežuljcima i uživati u bojama jeseni ili, možda, mistici koju stvaraju magla i inje.
Više u prilogu ovdje ....

Pretužna vijest

10. 10. 2012

U srijedu, 10. listopada 2012., u 2,30 sati preminuo je, nakon duge i teške bolesti, naš dragi prijatelj

Željko Vukelić

Sjećat  ćemo ga se kao izuzetnog čovjeka i planinara, velikog ljubitelja rodnog Velebita iz kojeg je crpio životnu snagu i mudrost. Njegova vođenja izleta Sjevernim Velebitom, Paklenicom, Crnopcem, Putem Malog princa, Šatorinom …  ostat će nam u vječnom sjećanju.

Vuki, neka planinske staze zadrže tvoje korake!

Planinarke i planinari HPD „Lipa“ Sesvete.

Dan planinara grada Zagreba

18. 10. 2012
U subotu, 20. listopada priključujemo se organiziranom pohodu do planinarskog doma „Runolist“ gdje se održava zabava povodom Dana planinara grada Zagreba. Više u prilogu .....

Predavanje ...

16. 10. 2012
... o usponu na Matterhorn: Željko Novak. Intrigantna planina koja rijetkim sretnicima dopušta da je pohode. Željko je jedan od njih! Pogledajte prekrasku seriju fotografija snimljenu ovog ljeta. Više u prilogu ......

Rubrika "Galerija"

13. 09. 2012
... od danas se mijenja - mislimo da će napokon zaživjeti, privući vašu pažnju! Odlučili smo u njoj organizirati male izložbe fotografija naših članova. Prvi je na redu Silvije Volarić;  s razlogom - Silvije je profesionalni fotograf!
Pozivamo članove da se jave sa svojim radovima; jedini je uvjet da fotografije budu u barem minimalnoj vezi s planinarstvom; i treba ih biti minimalno 12, najviše 20. Izložbe će biti otvorene mjesec dana.

Humanitarni rad ...

20. 09. 2012
... našeg planinarskog društva. Sve je objašnjeno u prilogu iz pera predsjednika ...

Najnovije u galeriji

Zagreb, Božidarevićeva 13 / Tel.01/2337731
www.finder.hr

informatičke tehnologije i usluge
internet dućan - održavanje, programiranje, zastupstva

***ZLATNI SPONZOR***
Restoran Taverna Kraljevec
Sesvetski Kraljevec, Dugoselska 77
Tel.01/2046939
www.restaurant-kraljevec.hr/
e-mail: info@restaurant-kraljevec.hr
Restoran izgrađen u duhu etnografskih i kulturoloških obilježja zavičaja. Tradicionalna kuhinja. Organizacija svih vrsta zabava i svećanosti. NOVA DVORANA S TRISTO MJESTA!!!